“How to not Die”

Hei bloggen,
Dette er mitt første inlegg og jeg kommer skrive om min favoritbok “How to Not die”

Det store flertallet av for tidlig dødsfall kan forebygges gjennom enkle endringer i kosthold og livsstil. I hvordan ikke å dø, undersøker Dr. Michael Greger, den internasjonalt anerkjente foreleseren, legen og grunnleggeren av NutritionFacts.org de femten hovedårsakene til død i Amerika-hjertesykdom, ulike kreftformer, diabetes, Parkinsons, høyt blodtrykk, Og mer – og forklarer hvordan næringsinnretninger og livsstilsintervensjoner kan noen ganger trumfespesifikasjonspiller og andre farmasøytiske og kirurgiske tilnærminger, og frigjør oss for å leve sunnere liv. Den enkle sannheten er at de fleste leger er gode til å behandle akutte sykdommer, men dårlig for å forhindre kronisk sykdom. De 15 ledende dødsårsaker krever livet til 1,6 millioner amerikanere årlig.

Dette trenger ikke å være tilfelle. Ved å følge Dr. Gregers råd, støttes alt av peer-reviewed vitenskapelige bevis, vil du lære hvilke matvarer du skal spise og hvilken livsstil endres for å gjøre det for å leve lenger.Historie av prostatakreft i familien din? Sett ned det glass melk og legg linfrø til kostholdet ditt. Har høyt blodtrykk? Hibiskuste kan fungere bedre enn et ledende hypertensivt stoff – og uten bivirkningene.

Hva med leversykdom? Drikke kaffe kan redusere leverbetennelse. Bekjempelse av brystkreft? Forbruker soya er forbundet med langvarig overlevelse. Bekymret for hjertesykdom (vår # 1 morder)? Bytt til en helmat, plantebasert diett, som har blitt gjentatt vist, ikke bare for å forhindre sykdommen, men arrestere og til og med reversere den.I tillegg til å vise hva du skal spise for å forhindre de 15 beste årsakene til døden, inneholder How To Die ikke Dr. Greger’s Daily Dozen-en sjekkliste over maten vi bør prøve å konsumere hver dag. Full av praktiske, praktiske råd og overraskende, nyskapende næringsvitenskap, disse legenes ordre er akkurat det vi trenger for å leve lengre og sunnere liv.

Se en video om boken:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *